Obchodní podmínky

1. Základní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností Rybářství Schönfeld s.r.o., se sídlem: Vyskočilova 1410/1, Michle, 140 00 Praha 4, IČO: 09350250, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn.: C 334929 (dále jen „Poskytovatel“), a zákazníkem, který uzavírá smlouvu o poskytování služeb prostřednictvím webové stránky dostupné na adrese www.jezerolenesice.cz (dále jen „Zákazník“).

1.2 Tyto obchodní podmínky se vztahují zejména na poskytování služeb spojených s rekreačním rybolovem a dalšími volnočasovými aktivitami, a to prostřednictvím online rozhraní e-shopu dostupného na výše uvedené internetové stránce www.jezerolenesice.cz.

1.3 Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniká uzavřením smlouvy o poskytování služeb na základě závazné objednávky učiněné Zákazníkem a jejího potvrzení ze strany Poskytovatele.

1.4 Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb. Odchylná ujednání sjednaná ve smlouvě mají přednost před zněním těchto obchodních podmínek.

1.5 Poskytovatel je oprávněn obchodní podmínky jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění je účinné dnem jeho zveřejnění na webových stránkách, není-li výslovně uvedeno jinak. Změny nemají vliv na práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

1.6 Veškerá komunikace mezi Poskytovatelem a Zákazníkem probíhá prostřednictvím elektronické pošty. Kontaktní e-mail Poskytovatele je: info@jezerolenesice.cz.

1.7 Podrobné informace o ochraně osobních údajů a jejich zpracování jsou uvedeny v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný na webové stránce Poskytovatele.

2. Objednávky

2.1 Zákazník může provádět objednávky služeb bez registrace přímo prostřednictvím webového rozhraní Poskytovatele.

2.2 Při zadávání objednávky je Zákazník povinen uvádět pravdivé, přesné a úplné údaje. V případě jakékoli změny údajů je Zákazník povinen tyto údaje neprodleně aktualizovat ve svém uživatelském účtu.

3. Uzavření smlouvy o poskytování služeb

3.1 Webové rozhraní Poskytovatele obsahuje přehled aktuálně dostupných lovných míst a doprovodných služeb (např. zapůjčení vybavení). U každé služby či položky je uvedena aktuální cena včetně DPH. Nabídka a ceny zůstávají platné po dobu jejich zobrazení ve webovém rozhraní. Tím není vyloučena možnost Poskytovatele sjednat podmínky individuálně.

3.2 Pro provedení rezervace si Zákazník zvolí volný termín pro vybrané lovné místo (např. molo č.1), uvede počet lovících osob, a výběr potvrdí kliknutím na tlačítko „Rezervovat“. Následně je Zákazník přesměrován k výběru doprovodných služeb, které může přidat do své objednávky (vč. počtu doprovodných osob). Objednávku poté potvrdí kliknutím na tlačítko „K potvrzení rezervace“.

3.3 Před odesláním objednávky má Zákazník možnost zkontrolovat a upravit veškeré údaje vložené do objednávky, a to včetně opravy případných chyb (kliknutím na symbol tužky ve Shrnutí rezervace). Odeslání objednávky je realizováno kliknutím na tlačítko „Potvrdit rezervaci“ nebo jiné označené tlačítko obdobného významu. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné.

3.4 Neprodleně po přijetí objednávky zašle Poskytovatel Zákazníkovi potvrzení o jejím přijetí formou notifikačního e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem. Smlouva o poskytování služeb je uzavřena okamžikem doručení tohoto potvrzení, a je podmíněna uhrazením ceny za rezervované služby na účet Poskytovatele.

3.5 Pokud Poskytovatel nemůže některý z požadavků uvedených v objednávce splnit, informuje o tom Zákazníka e-mailem a zašle návrh nové smlouvy. Tato smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy Zákazník e-mailem potvrdí přijetí návrhu Poskytovatele.

3.6 V případě, že Zákazník požaduje změnu objednávky, zašle novou objednávku na e-mail Poskytovatele. Tato nová objednávka se považuje za nový návrh smlouvy, původní smlouva je zrušena a nová vzniká potvrzením Poskytovatele, pokud to okolnosti umožní (např. dostupnost místa/služby).

3.7 Všechny potvrzené objednávky jsou pro Zákazníka závazné. Zákazník může objednávku zrušit pouze do doby, než mu bude doručeno potvrzení jejího přijetí Poskytovatelem.

3.8 Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu, a to zejména s osobami, které v minulosti podstatným způsobem porušily své povinnosti ze smluv či obchodních podmínek.

3.9 Náklady vzniklé Zákazníkovi v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (např. připojení k internetu, telefonní hovory) si hradí Zákazník sám.

4. Platební podmínky

4.1 Cenu za rezervaci lovného místa, za objednané služby je Zákazník povinen uhradit Poskytovateli bezhotovostním převodem na účet Poskytovatele uvedený v potvrzení objednávky. Platbu lze také provést prostřednictvím QR kódu, pokud je tato možnost na webových stránkách nebo v potvrzení objednávky dostupná.

4.2 Platba musí být provedena pod správným variabilním symbolem, který je Zákazníkovi sdělen v potvrzení objednávky. Cena je považována za uhrazenou okamžikem připsání celé částky na bankovní účet Poskytovatele.

4.3 V případě nákupu dárkového poukazu v peněžní hodnotě, na kterém je uveden počet dní nebo typ služby, bere Zákazník na vědomí, že cena za konkrétní služby se může v době platnosti poukazu změnit. Pokud hodnota poukazu nebude postačovat k úhradě rezervace, je Zákazník (nebo obdarovaný) povinen případný cenový rozdíl doplatit.

4.4 Pokud je to obvyklé nebo stanoveno právními předpisy, vystaví Poskytovatel k přijaté platbě daňový doklad – fakturu. Tato faktura je Zákazníkovi zaslána v elektronické podobě na jeho e-mailovou adresu, nejpozději do 10 dnů od přijetí platby.

5. Odstoupení od smlouvy a storno podmínky

5.1 Zákazník bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, nemá právo na odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě, pokud je předmětem smlouvy poskytnutí volnočasové služby ve stanoveném termínu.

5.2 Zákazník může svou rezervaci zrušit, přičemž tímto vzniká povinnost uhradit storno poplatek. Výše storno poplatku se určuje následovně:

  • 14 až 0 dní před termínem nástupu: storno poplatek činí 100 % z ceny rezervace (částka je nevratná).

5.3 Žádost o zrušení rezervace (odstoupení od smlouvy) musí být zaslána e-mailem na adresu: info@jezerolenesice.cz. Zákazník je povinen v žádosti uvést své jméno, číslo objednávky, bankovní účet pro případné vrácení peněz a datum rezervace.

5.4 Po přijetí žádosti Poskytovatel posoudí nárok Zákazníka na případné vrácení části zaplacené částky (např. v případě včasného odstoupení, nebo mimořádných okolností) a obratem jej informuje.

5.5 V případě, že Zákazník požádá o změnu rezervace, může být – po vzájemné dohodě – původní smlouva nahrazena novou. Hodnota původní rezervace se převede na novou, případný cenový rozdíl uhradí Zákazník na účet Poskytovatele. Na změnu rezervace však nevzniká právní nárok.

6. Reklamace a odpovědnost za poskytované služby

6.1 Zákazník má právo uplatnit reklamaci, pokud poskytované služby nebyly poskytnuty ve sjednaném rozsahu, kvalitě nebo v dohodnutém termínu.

6.2 Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů od poskytnutí služby. Reklamace musí být podána písemně e-mailem na adresu info@jezerolenesice.cz, a musí obsahovat identifikaci objednávky, popis závady a požadovaný způsob vyřízení.

6.3 Poskytovatel vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení, pokud se strany nedohodnou jinak. O výsledku bude Zákazník informován e-mailem.

7. Ochrana osobních údajů

7.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s platnými právními předpisy, zejména nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).

7.2 Údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem vyřízení objednávky, rezervace a plnění smlouvy. Další zpracování (např. marketing) probíhá pouze s výslovným souhlasem Zákazníka.

7.3 Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, dostupném na webové stránce Poskytovatele.

8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

8.1 V případě, že mezi Poskytovatelem a Zákazníkem – spotřebitelem vznikne spor, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má Zákazník právo obrátit se na Českou obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz, která je příslušná pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.

8.2 Spor lze rovněž řešit online prostřednictvím platformy EU pro řešení sporů, dostupné na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

9. Identifikace Poskytovatele

    • Obchodní firma: Rybářství Schönfeld s.r.o.
    • Sídlo: Vyskočilova 1410/1, Michle, 140 00 Praha 4
    • IČO: 09350250
    • Zapsaná v: OR vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 334929
    • Kontaktní e-mail: info@jezerolenesice.cz
    • Telefon: +420 770 326 786
    • Webová stránkawww.jezerolenesice.cz

    10. Účinnost podmínek

    10.1 Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 8. 2025.

    10.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Nové znění bude zveřejněno na webové stránce a nabývá účinnosti dnem zveřejnění, pokud není uvedeno jinak.

    11. Závěrečná ustanovení

    11.1 Veškeré smluvní vztahy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou o poskytování služeb obsahuje mezinárodní prvek, strany sjednávají, že se tento vztah řídí právem České republiky. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele, která mu přiznávají obecně závazné právní předpisy platné v zemi jeho obvyklého pobytu.

    11.2 Veškerá práva k webovým stránkám Poskytovatele, zejména autorská práva k obsahu (včetně textů, grafiky, fotografií, videí, rozvržení stránek, ochranných známek, loga a dalších prvků), náleží výlučně Poskytovateli. Jakékoliv kopírování, šíření, úpravy nebo jiné použití těchto prvků bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele je zakázáno.